helg.

Skönt med hel nu i 3 dagar. Har jobbat i 2 veckor nu, är helt slut, haha. Ska dock jobba på måndag fastän det är röd dag. Jobbar nog mest för att det är så satans bra betalt.
Kanske missar matchen på tisdag hemma mot Halmstad, inte säkert jag kunde sluta tidigare på jobbet. Ångest på det, fyfan :( Vill verkligen inte missa en enda match just nu alltså..

Denna vecka har jag varit på gymmet några gånger. Körde lite olika igår. Men fyfan vilken träningsverk jag har i ryggen. Kan knappt gå normalt, lol.

Idag så ska jag och Hampus åka in till Malmö och kolla innebandy. Malmö kvalar till allsvenskan mot Örebro. Och jag måste erkänna att jag hejar ganska mycket på Malmö. Kul när det finns en förening som satsar så mycket :)

Ska typ fixa med försäkring och skatten på min bil idag med, så jag kan köra jungfrufärden detta året med den. Snacka om man har längtat att cabba ner och glida rundor. :)

Det brann igår i Dalby. På en bensinmack. Fast det var en sjukt fjuttig brand. Ska det brinna så kan det väl lika bra göra det ordentligt?!





Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0