dåligt

Jag suger verkligen på att uppdatera. Förlåt som fan!
Har dock inte hänt så mycket mer än det vanliga som brukar hända mitt i veckan.
Var dock hos tandläkaren i tisdags. Nu är det såklart så att man får betala när man har blivit lite äldre, vilket suger rejält. Aja inga hål osv, men det är en lagning som har släppt. Jag hade ett sånt litet hål som aldrig slog ut när jag gick gratis, så fixade dom det sista gången innan jag skulle börja betala för att jag skulle slippa att laga ett riktigt hål sen. Men iaf, så lagade dom tydligen det pissdåligt, och nu måste dom borra upp det igen och fylla i det igen. Fucking underbart alltså! 1000 jävla spänn kommer det kosta också. Blir lack på sånt...
Ska iaf till tandläkaren imorgon igen och fixa det. Sen blir det gymmet och sen vet jag inte :)

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0