godkväll :)

Tjatja alla!
Har inte hänt så mycket dom senaste dagarna. Vi losade mot Malmö med 7-5, så ja det är lite tråkigt :(
Annars har jag mest bara legat och nötat OS från 6 på kvällen till typ 3-4 på morgonen. Helt sjukt och jag är sjukt trött varje dag nu bara för det. Imorse vaknade jag dessutom med ont i halsen och var förkyld, så lite tråkigt :(
Men ikväll har jag varit inne och kollat på hockey.
Malmö slog Leksand med 4-1, så lite nöjd över det är man allt.
Får se om jag mår bättre imorn, isåfall blir det gymmet.

godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Dennis

FUCK U! AIK är bäst! wohooooo.

SMS GULD SMS GULD SMS GULD, vänta lite hmm,

var inte dt fotboll? xD

2010-02-22 @ 22:40:33
URL: http://elmovimiento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0