godkväll

Förlåt alla för att jag varit så dålig på att uppdatera :( Ska bli skärpning med det, jag lovar!
Har inte hänt så värst mycket sen jag skrev sist. I torsdags var jag på gymmet med Johan och Jocke, vilket var jävligt skönt att bara få maxa ut sina muskler.
Igår så fick jag den roliga uppgiften att städa och sen köra min bror ut till hans flickvän i Genarp av alla ställen..
Imellan det så var jag och kollade på match, det var fun.
Idag började jag dagen med att käka en stadig frukost, sen körde vi ut till Genarp igen för att spela match, vi vann med 4-3 och vi slog Genarp ännu en gång.. underbart!
Ikväll har jag typ bara kollat på sport och kollat på film. The ugly truth hette en.. ganska dålig enligt mig.

Men nu ska jag gå och läsa och sen sova.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0