seg.

Hej alla. Har varit lite seg på sistonde så har inte pallat skriva något. I måndags åkte jag in till Lund och badade med en polare, sen gick vi och käkade å sånt :) På kvällen blev det träning osv.

Igår så var jag på gymmet med JP och Kimme, så har träningsverk idag. haha. Senare på kvällen kollade jag hockey på tv. Malmö vann igen. 6 raka nu. Elitserien nästa år eller? ;)
Sen vann ju Jackie och Patrik PH, vilket jag redan avslöjat för er. hihi :)

Idag så har jag inte gjort något mer än käkat och spelat. Blir träning sen om nån timme, sen får vi se fall det händer något mer ;p
Skriver mer sen :)

Kommentarer
Postat av: Alliiice

haha! jag är faktiskt inne här ibland och kollar :P

2010-02-03 @ 16:40:54
URL: http://alliiices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0