tja (:

Hejsan bloggläsare. Kass uppdatering, dåligt som fan :(
Denna vecka har det faktiskt hänt lite i mitt liv för en gångs skull. haha
Måndags så var det upp kl 6 för att kolla på Sverige mot Finland. Och Sverige krossade Finland med 3-0. Senare så blev det träning på kvällen.
Tisdags så åkte jag in med brossan till Lund och shoppade lite.
Blev 1 par mjukis, 4 T-shirts och ett linné från HM, ett par byxor från HM, ett par skor från Fred Perry och slutligen hårspray och torrshampoo från Björn Axén. Skönt och spendera lite pengar. Haha!
I Onsdags så var det Malmö FFs 100 års jubileum, och det var match inne i Malmö. Mötte Elfsborg och fick pisk, vilket var jävligt dåligt...
Och idag så gick jag ännu en gång upp kl 6 för att kolla hockey. Men denna gång fick vi pisk av Slovakien(!!!!) med 4-3, och vi åkte ut i kvarten:(
Senare så blev det åka in till Malmö med morsan, farsan och brossan och käkade på O'Learys och spelade bowling. Jag vann! Träffade även Rick Kruys inne på O'Learys :'D


MFF 100 år! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0