2010

Ja då var vi inne på 2010 nu då. Blir det att säga 10 eller 010? Jag kommer nog själv att köra på 010 faktiskt! :)
Gårdagen började att jag sov ut ganska länge för att orka med kvällen. Fixade mig och sånt och drog ner till Mikael vid 5, där Mikael, Anna och Daniel var. Vi skulle laga mat tillsammans, och det blev fläskfile med potatisklyftor, beasås och skysås. Ska tilläggas att varken jag eller Anna hjälpte till med maten, haha :) Men gott var det. Vi drog sedan vidare till Lund och fest på Klostergården.. kan varit en av dom tråkigaste festerna ever, fyfan vad waisted det var alltså. Drog sen vidare till Lundagård där det smälldes av en del raketer osv.
Jag träffade sedan Johan med några flera, och bestämmde mig för att dra ner till dom istället. Micke och Anna ville hellre hem och sova :) Daniel följde dock med, men han stack efter en liten stund. Vi andra bestämde oss för att gå ut och försöka hitta nåt ställe att komma in på, men eftersom kl var typ 02.30, och dom stängde barerna vid 3 (varför 3 på nyårsafton?) så var det inte värt att betala 150 spänn för att komma in. Så vi tog varsin kebab och gick hem istället. Slaggade på soffan till kl 7.Sen slutade Johans plastmorsa Ann att jobba, och hon kom och hämtade oss. Kom hem och sen gick jag och la mig igen, och vaknade sedan upp vid halv 3 igen. Idag så kommer det väl inte hända nåt mer än att det blir slapp med pizza ikväll, och sen sova och ta nya tag imorgon.
Skriver sen med en liten summering av 2009, och 010ans nyårslöften.



Några bilder från igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0