lördag

Ja det är lördag idag. Både skönt och inte skönt. Haha. Igårkväll så gjorde jag typ inte så mycket. Blev att kolla lite film, spela datorspel (Football manager) och sen kollade jag på NHL inatt. Det är så jävla fett mycket roligare än svensk hockey. (:
Idag vaknade jag vid 11, vilket är tidigt för mig den senaste tiden. Käkade frukost och sen bar det ner till hallen eftersom vi hade match. Vi vann med 8-1 och dom andra var jättedåliga. Jag missade så mycket chanser så det finns inte. haha (:
Ikväll så blire bara chill med lite kompisar och så. Venne riktigt vad vi kommer göra, men hittar alltid på något. :)
Tänkte dessutom dra till gymmet imorgon, första gången på sjukt länge. Ska bli skönt :)
Hörs senare eller nåt.
puss (:




Kommentarer
Postat av: Henke

ofta du skriver babe till nån du inte känner?

smartskalle??!

han är dessutom upptagen, så, tooo bad för dig.



peace out MF

2010-01-11 @ 00:48:44
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0