lördag

Chacha.
Idag är det då lördag, och det har inte hänt så mycket mer än att jag har kollat på tv typ. Var inne i stan en stund också, men hade inte råd att handla något eftersom jag är arbetslös. haha! Eller ja, jag handlade b-vitaminer..
Har typ bara spelat spel och legat framför tvn resten av dagen..
Ska nog snart sätta på en film skulle jag tro :)

Har dock ett nyårslöfte jag ska följa iaf fram till vi åker till Alanya 13 juni. Och det är att försöka träna varje dag, och käka mycket bättre än vad jag gör nu. Så hoppas jag att det ger resultat. :)


Här är en bild, som jag skäms för jävligt mycket hur jag ser ut.. men det är som sagt startskottet nu. Kommer följa upp med lite bilder då och då och se fall det blir något bättre resultat!

Jag skäms otroligt mycket för denna bild, är fan knappt så jag vågar att lägga upp den. haha!
Menmen, såhär ser starten ut ;)


Kommentarer
Postat av: Musse

varför dra in magen?:P det ser man rätt tydligt.. om de nu va startskottet borde du ju inte försöka dölja något.. men men:)

2010-01-03 @ 00:36:17
Postat av: Stickan

Kära Musse :)

Jag drar inte in magen, jag spänner det jag har att spänna. haha! :)

2010-01-03 @ 20:06:25
Postat av: Anonym

Du är fin som du är!:D insidan som räknas tillslut!

2010-01-12 @ 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0