lycklig!

Just för tillfället fick jag ett sjukt bra beslut av a-kassan. Dom hade räknat fel på min dagpenning (alltså pengar per dag som man får av dom). Innan låg den på 232 kr om dagen, vilket är skitlite! Och nu ringer dom idag och säger att jag istället ska ha runt 565 kr istället. Vilket betyder att jag ska få ca 17000 extra under dom dagarna jag redan varit arbetslös. Så jävla sjukt underbart så jag vill gråta :'D Underbart besked, äntligen kan jag börja göra saker igen!

Nu blev jag så glad att jag ska sticka iväg till gymmet och bara pumpa som fan alltså! Fan! Skönt, vi hörs sen igen alla snyggingar :D
pusspusspuss!



Kommentarer
Postat av: Danne [www.danieldahl.se]

Haha. Jag får bara aktivitetsstöd (; Det ligger på 134:-/dag. DET är lite haha.

2010-01-13 @ 16:46:13
URL: http://www.danieldahl.se
Postat av: Stickan

Haha ja, men jag har ju ändå liksom jobbat 2,5 år mer än dig, så jag är fan värd dessa 565 kr! :D

2010-01-15 @ 13:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0