måndag

Tja! Sorry för dålig uppdatering under helgen, men har helt enkelt inte pallat. I lördags kväll var jag hos JP, och vi käkade och kollade någon konstig film som gick på 6an. Haha, ändå rätt kul var den. Kollade även lite Scrubs, Singing Bee, och 2 and ½ men :) Kom sen hem och då blev det lite chill framför tvn innan jag somnade osv.

Igår så började jag dagen med en stadig frukost vid halv 1. Efter det så drog jag till gymmet för första gången på typ en månad. Det var skönt som fan, men idag har jag värsta träningsverk så jag inte kan röra mig alls. Haha.. har träning ikväll också, får se hur det kommer gå :)
Efter gymmet så hämta jag JP och åkte in till Lund. Käkade och kollade sen på innebandy. hööhöh.

Jag längtar cpmycket efter att fotbollssäsongen ska komma igång. Typ två vecka till träningsmatch mellan MFF och Köge, och ganska exakt 2 månader till allsvenskan drar igång. Kommer bli ett riktigt fett år iår!
Och sen Alanya under uppehållet. Kan det bli bättre? :D


Nu ska jag typ leta efter jobb, pallar som sagt inte gå hemma.
Skriver mer sen. Chacha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0