ont

Vaknade idag, kände direkt att mitt lår inte blivit bättre sen igår. Hade träning igår tillsammans med mitt lag och P93or, och när jag sprang ett tag där så bara small det till i baksidan av låret, och nu gör det sjukt ont. Hoppas bara att det är en liten sträckning och inget annat. Har också sjuk träningsverk sen jag var på gymmet i onsdags, helt sjukt alltså. Haha

Igår så nördade jag mig med att spela FM typ hela dagen.. eller iaf fram till jag stack in med JP och Lundin till stan. Jag åkte dock hem utan att ha köpt något (bra gjort!). Sen efter det var det träningen som sagt, och efter det så blev det typ tv och sängen.

Idag vet jag inte riktigt vad som kommer att hända, men det är iaf Leksand-Malmö idag på tv8 kl 19.00 för er som är intresserade. Får se om man drar ut eller något efter det.
Ha det fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0