söndag

Godeftermiddag bloggen. Har precis vaknat så tänkte så tänkte berätta lite om helgen och så.
Igår så vaknade jag runt kl 12 (bra!), käkade frukost och sen drog jag till gymmet med Hampe. Körde bicep, rygg och underarmar igår. Skönt att äntligen ha kommit igång med gymmet nu igen. Snart sommar ffs :'D
Gick/löpte sen på rullbanden i 15 min, eller ja det gick knappt att löpa, har ju en sträckning i vänster bakre lår.
Efter gymmet så drog jag och Hampe ner och kolla innebandy i hallen.
Kom hem, käkade, spelade lite dator. Sen drog jag ner till en kompis och spelade poker. Jag förlorade 100 kr :'(.
Sen blev det bara hem och spela dator och kolla NHL, så gick å la mig vid 4 ungefär :)

Idag så ska vi spela match vid kl 6, men nu innan så ska jag inte göra något speciellt, mer än och käka fruskost :)

Så skriver senare ikväll igen hur det gick och så:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0