torsdag

Igår så kollade jag som sagt Skånecupen inne i Malmö. Efter det så åkte jag och kollade hockey med pappa. Sjukt fint att Malmö äntligen vann när jag var och kollade på dom. Det var ett tag sen. haha. Gjorde inte så mycket mer än spelade tvspel och kollade på tv å lite sånt. :)

Idag så har jag gjort absolut ingenting, spelar lite Football manager nu, och kollar runt på nätet och lite så. Ska snart ner i byn och sätta in våra resepengar på banken, så jag kan betala resan till Turkiet. Bara 6 månader kvar! haha :) Kommer iaf bli sjukt skönt när man väl är där :)

Ställde mig på vågen idag för första gången sen innan jul typ. Har lyckats att gå ner typ 5 kg under jul och nyår, utan att ha tränat något speciellt. På söndag tänkte jag ta tag i gymmet och löpning på riktigt, så man kan gå ner några kilo till :)

Något jag är riktigt sugen på nu är att hitta ett jävla jobb, pallar inte bara sitta hemma.. och dessutom pengar. Det är så jävla tråkigt. Är det någon som vet var det kan finnas jobb till mig så hör gärna av er!
Funderar på att åka in till Köpenhamn i slutet av denna månad och söka jobb där, hoppas på bättre lycka där! Och eftersom den svenska kronan är så jävla dålig nu, så tjänar man fett bra om man jobbar i Danmark nu, så hoppas att man kan hitta något där!


Men ja, jag skriver mer ikväll snyggingar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0