blörp

Söndag idag då, underbart. Helgen har varit jävligt bra.
I fredags var det som sagt utgång. Började förfesten hemma hos Daniel, och några fick i sig lite för mycket. Nämner inga namn (Anna). Hon kom in ens in till Lund City, utan fick hoppa av lite för tidigt. Haha förlåt :)
Well, sen kom dom flesta in på Spisen, och vi började vårt alkoholintag på stället. Sen var det en vakt, som skulle leka duktig och kolla legg på alla där inne, vilket gjorde att vissa utan legg blev utslängda.
Dom försökte komma in igen, och åkte fast för falsklegg och fick spendera sin tid med polisen istället. Haha. Sen var vi bara 2 stycken kvar, så då fick jag nog och åkte hem.
Sen när jag vaknade igår, så mådde jag rätt dåligt, men vi skulle iväg och spelade match. Gick riktigt bra för att ha mått så dåligt innan matchen började. Vi mötte Hörby och vann med 4-1. Så jävla skönt att krossa dom jävla nötterna!
Gjorde inte så mycket mer igår, blev soffan i princip hela kvällen, vilket var jävligt skönt.
Sitter nu med ont i halsen och väntar på att vi ska åka in och kolla Malmö mot AIK. Blir ett skönt avslut på denna helg.

hörs sen
tjingeling

Kommentarer
Postat av: elisabeth

HAHAH, ja känner mig träffad :(

2010-03-17 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0