helg

Ja nu har halva helgen försvunnit.
Har legat hemma idag med min sjuka halsont.. helt cp, blir inte av med den alltså.
Menmen, allsvenskan startade idag, skönt att det äntligen är igång. Göteborg på måndag!!!!

Ikväll så har jag kollat hur Melodifestivalen slutade. Sjukt att en så dålig låt vann. Sverige kommer komma så fetsist i Eurovision sen så det är sorligt.. inte för jag bryr mig speciellt mycket, men pinsamt att skicka dit en sån låt.

Kollade precis på Saw 6, fan riktigt kul alltså.. blir det en 7 med, eller detta var sista? Någon som vet?

Nej nu ska jag duscha, ska upp hyffsat tidigt imorgon. Har match då med, hoppas jag kan spela.

Gnatt å tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0