sol

Vaknade idag till strålande solsken och 15 grader. Fan vad härligt det var! Började med att gå en ganska lång runda (måste bli av med mitt fett, haha) och sen efter det körde jag avfettning och sen tvättade bilen. Imorgon ska jag vaxa den och städa den invändigt :) Annars har jag bara varit på jobbet (jaaa jag har fått jobb). Jobbar kväll denna vecka, både skönt och tråkigt.
I tisdags så var det hemmapremiär, och det gick fett bra. Malmö vann med 3-0 över Örebro. Sjukt bra match var det från Malmös sida också :)

Hände en sjukt rolig sak i måndags när jag satt och väntade i receptionen på jobbet. Det kom in en tant på 60+, som krävde pengar för att hon hade arbetat där en dag som städare. Hör och häpna. Det var en dag på senvåren 1969! Hahaha. Receptionisterna hade ingen aning om vad dom skulle säga. Helt ställda var dom, haha. Dom frågade om hon hade någon anställningsbevis så hon kunde bevisa att hon var där den dagen, men det hade hon icke. haha
Sen frågade dom varför hon kom in mer än 40 år senare och krävde sin lön. Svaret var att hon inte hade haft en ledig minut sen dess och inte haft tid, hahaha. Vi skämtade sen efter att hon hade gått att hon nog inte haft tid för att hon legat inlagd på Sankt Lars dom senaste 40 åren. :)
Det hela slutade med att hon fick nummret till växeln så hon kunde ringa och boka en tid med högsta chefen. HAHA.

Nej nu är det snart helg och då ska BMWn ut!

tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0